Transform Laser Τιμολόγηση & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Bottomline Transform®:

 

Το Bottomline Transform® γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του σχεδιασμού και της διαχείρισης εγγράφων αναφοράς του ERP και της αποτύπωσης, αποθήκευσης, ροής εργασιών, γρήγορης επικοινωνίας και συμμόρφωσης, δημιουργίας και παραγωγής επιχειρηματικών εγγράφων χαμηλού κόστους και υψηλής ποιότητας.

 

-Μείωση του κόστους και του χρόνου για την υλοποίηση και τη διατήρηση των διαδικασιών εγγράφων

-Πρώτης τάξεως εμπειρία επικοινωνίας με τους πελάτες και τους προμηθευτές

-Ξεκλείδωμα των πληροφοριών των εγγράφων σας για μέγιστη προβολή και απόλυτο έλεγχο

-Επέκταση των ψηφιοποιημένων ροών εργασίας πέρα από τα πλαίσια του EPR σας

-Αυτοματοποίηση της συμμόρφωσης των εγγράφων και της δυνατότητας ελέγχου για την εκπλήρωση των νομικών απαιτήσεων

-Ενισχυμένη ασφάλεια και έλεγχος για αποτελεσματικές διαδικασίες και πρόληψη διαρροής πληροφοριών

 

 

Μεγιστοποιήστε την αξία των επιχειρηματικών σας εγγράφων

Το Transform® έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται, ώστε να ταιριάζει με τις απαιτήσεις διαχείρισης εγγράφων του οργανισμού σας καθώς αυτές εξελίσσονται. Πολλές επιχειρήσεις ξεκινούν με στόχο την απλή μείωση του κόστους παραγωγής και διατήρησης των απαιτούμενων επιχειρηματικών εγγράφων, αλλά γρήγορα επεκτείνουν τις απαιτήσεις τους για να επιτύχουν σημαντικά κέρδη αποδοτικότητας και ανταγωνιστική διαφοροποίηση.

 

-Μείωση του χρόνου και του κόστους παραγωγής εγγράφων

-Επαναδιαμόρφωση και επαναδιατύπωση των εγγράφων σας για μέγιστο αποτέλεσμα.

-Διανομή έντυπων και ηλεκτρονικών εγγράφων στο σημείο που γίνεται η χρήση τους

-Συγχώνευση και συγχρονισμός πληροφοριών μεταξύ συστημάτων

-Εμπλουτισμός των εκθέσεων με γραμμωτούς κώδικες για απλή παρακολούθηση αποδεικτικών παραλαβής ή ετικετοποίησης

-Αυτοματοποίηση της παράδοσης όλης της εξερχόμενης αλληλογραφίας

 

Δημοσίευση με τη χρήση εκτύπωσης, PDF, φαξ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποθήκευσης, ηλεκτρονικών δεδομένων

 

-Μείωση των εξαιρέσεων συμμόρφωσης και των λειτουργικών εξόδων

-Διασφάλιση της συνέχειας των διαδικασιών, με την παρακολούθηση εγγράφων πέρα από τα όρια του οργανισμού σας

-Μεγιστοποίηση της επιχειρηματικής πληροφόρησης μέσω της ελεγχόμενης ανταλλαγής πληροφοριών και εγγράφων

-Αύξηση των χρόνων απόκρισης των επιχειρήσεων μέσω της αυτοματοποιημένης αποτύπωσης δεδομένων εγγράφων και εντύπων

-Προώθηση της βιωσιμότητας και του ελέγχου με ταμπλό και αναφορές σε πραγματικό χρόνο

-Βελτίωση των επικοινωνιών για να έχετε την προτίμηση των πελατών και των προμηθευτών

 

 

 

Κατεβάστε το αρχείο